1. 1. 2011

Bye bye 2o1o... Welcome 2o11!

Milí moji! Je tu to na čo som ja osobne už dlho čakala. Nový rok! Ste tiež takí, ktorí považujú Nový rok za nový začiatok ?

Nebudem vám tu rozpisovať svoje novoročné predsavzatia pretože ich je veľa, sú dosť osobné a asi by som im chápala len ja :) Ale jedno vám predsa prezradím  -  BLOG! Nie som dobrá bloggerka, uvedomujem si to. Chcem to zmeniť! Mám už pripravených zopár článkov a taktiež mám veľkú chuť zdokonalovať sa!

Chcem vám popriať ten najkrajší, najúprimnejší a najšťastnejší rok! Veľa odhodlania aby sme si splnili sen - splniť si všetky sny :) Som vďačná za každú jednu návštevu svojho blogu. Veľmi !


S jednou jedinou fotkou zo Silvestra a zároveň prvou fotkou roku 2o11 sa s vami lúčim. Dúfam, že ste si užili Silvester :)... môj bol ten naj v mojom živote <3


 
S láskou M :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára