12. 11. 2010

Hore hlavu!

Ahojte, takže, neviem presne ako by som mala začať...
V posledných dňoch som nemala silu písať, fotiť, (vlastne som nerobila nič) iba som rozmýšľala o rôznych veciach. Aj o svojom bloggu. Veľa veľa krát som ho už chcela zrušiť. Kvôli nedostatku sebavedomia a svojho vlastného presvedčenia. Ale rozhodla som sa že to by bola tá ľahšia možnosť. Zahodiť šancu a to čo ma baví iba preto že si neverím. Nevzdám to, a aj keď môj blog nikto sledovať nebude, aj tak neprestanem, pretože toto je to čo chcem robiť...
Začnem si viac všímať všetko okolo seba, a začnem na sebe pracovať. (mala som to urobiť už dávno...). Viac fotiek, článkov,...



Snažme sa splniť si svoje sni a nezahodiť šance, ktoré máme...

2 komentáre:

  1. Ale no tak. Jedného stáleho člena tu máš - MŇA! a myslím si že tu chodí aj viac ľudí ako len ja. Ja tu chodím každý deň. Obdivujem tvoj blog a keď vidím že tu nemáš žiaden nový príspevok premýšľam čo ti mohlo zaplniť tvoje povinnosti aby si sa tu ukázala. :-)
    Hlavu hore a veľa veľa nápadov na priespievanie na blog. Tvoja verná fanúšička :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Akurát som naďabila na tvoj blog. Nedaj sa ničím odradiť, príspevky máš zaujímavé, píšeš pekne, neber ohľady na okolie. Veľa šťastia prajem !

    OdpovedaťOdstrániť